Wednesday, October 2, 2013

downtown coffee

Fall is getting pretty close to being my favourite season. And Reykjavík is totally getting into the beautiful fall mood, with the rain and the colours and the fallen leaves everywhere. 
 Yesterday me and my friend found out that our favourite tea and coffee shop announced new winter drinks for the upcoming colder days, so we went to try them out. I had a chilli mocha and she had a gingerbread-latte, both are extremely delicious and I can´t wait to make more trips over there this winter. 

-Amna

                                                  

Það kom mér mikið á óvart hversu fallegt það er hér í Reykjavík á haustin. Fallegir haust litir út um allt og bara geðveikur haust fýlingur í loftinu. Þegar Te & Kaffi kynntu vetradrykkina í gær vorum ég og vinkona mín örugglega ein af þeim fyrstu til að koma og prófa (enda báðar orðnar miklar kaffi latte sjúklingar). Ég fékk mér chilli mokka og hún piparköku-latte, einnig er hægt að fá sér lakkrís-cappucchino, chai-latte, piparmyntusúkkulaði og margt fleira! 
Við mælum mikið með nýjum vetradrykkunum í Te & Kaffi, ógeðslega ljúfengir og fullkomnir fyrir köldu vetradagana sem eru framundan. 










Cadigan: Lindex
Bag: Accessorize
Shoes: Skechers






Sweater: Only


Pictures by Heiða Heiler 
Myndir: Heiða Heiler 

Follow us on Facebook and Bloglovin



7 comments:

  1. Kava izgleda yummy! Predivan outfit, kardigan je savršen, kao i čizme! :)

    ReplyDelete
  2. Prelijepo izgledas i jako lijep outfit :*

    ReplyDelete
  3. mhhh kafe izgledaju uskusno!! :D :D :D


    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete