Thursday, September 26, 2013

summer room

The prettiest part of my room in Bosnia. It looks like this only for a month or so, and then everything is packed in a suitcase. I love to display my favourite pieces, they make such a fun accessory to the room. I would only wish my room in Iceland looked like this.
-Amna

                                               


Lítill partur af herberginu mínu í Bosníu. Svo fallegt! vildi óska að harbergið mitt hér heima væri svona lítrikt og flott. Ég legg mikla vinnu í það að raða öllu í rétta röð og snúa öllum herðatrjám eins, þótt að það fær að vera svona bara í smá tíma yfir sumarið. Elska Marlyn myndina mína, ég þori ekki enþá að hengja hana upp á vegg af því að ég er svo óákveðin með hvar ég á að hengja hana.











13 comments:

  1. Jako lijepo :) Ovako je najbolji nacin za organizovanje garderobe, sve je na vidnom mjestu a zauzima manje prostora od ormara. Nisam nikad pitala da li studirate tamo ili?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) zivim i studiram, ovdje sam odrasla :)

      Delete
  2. I ja imam slična dva i stvarno su puno bolji od ormara, sve mi je tako pregledno :)

    ReplyDelete
  3. Oduvijek sam zeljela ovo, ali se nikad nije uklapalo s ostalim stvarima nekako :/

    ReplyDelete
  4. da jeste pregledno jeste, i da liejpo izgleda - izgleda :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. bas volim vidjeti ovakvu vjesalicu uklopljenu u razne enterijere,ali u moj se ama bas nikako ne uklapa. big like za boju zida...:)

    ReplyDelete
  6. Uvijek sam zeljela da imam ovo, ali sto moja mama rekla, ihh kad bi sve to tako stalo tu.. Ormari su mi pretrpani, jedva da ih zatvorim :/ Ali se super uklopilo u tvoju sobicu.. Puno pozdrava! Pratim te!
    www.msanjafashionista,blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Uvijek sam zeljela da imam ovo, ali sto moja mama rekla, ihh kad bi sve to tako stalo tu.. Ormari su mi pretrpani, jedva da ih zatvorim :/ Ali se super uklopilo u tvoju sobicu.. Puno pozdrava! Pratim te!
    www.msanjafashionista,blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Uvijek sam zeljela da imam ovo, ali sto moja mama rekla, ihh kad bi sve to tako stalo tu.. Ormari su mi pretrpani, jedva da ih zatvorim :/ Ali se super uklopilo u tvoju sobicu.. Puno pozdrava! Pratim te!
    www.msanjafashionista,blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Imam isti i moj se redovno iskrivi tako i baš me nervira :D a kad budem imala svoj stan i sređivala ga, skoro pa da neću imati ormare, samo tamo gdje su baš potrebni a inače, sve ovako izloženo :)

    ReplyDelete
  10. Kao deo moje sobe! Obozavam ovako da poredjam svoju omiljenu odecu i tako ukrasim sobu. A i Merlinku sam do skoro drzala na zidu! :)

    ReplyDelete